از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی میکند، میتواند پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیلشدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائهشده به او، با این نرمافزار، مدیریت میشود.
یکی از مزایای مهم نرمافزارهای (CRM24) این است که قابلیت یکپارچهسازی با کانالهای ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکههای اجتماعی را دارند، به این معنی که برای ارسال پیامک یا ایمیل، نیازی به ورود به پنلهای مربوطه نیست و از داخل نرمافزار میتوانید پیامهای پارامتریک و سفارشیشده با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.
مزیت دیگر نرمافزارهای (CRM24) قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است که میتوان خطوط تلفن محل کارتان را به سختافزارهای مرکز تماس متصل کنید و با استفاده از نرمافزارها و اپلیکیشنها، در هر نقطه از دنیا تماسها در بستر اینترنت پاسخ داده شود.
تعداد بازدید : ۴۶۶۹ تاریخ: 1399/02/23
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.
مهندس حامد عابدی مسئول اجرایی بیستمین دوره جشنواره ملی فنآفرینی شیخ بهایی شد
مهندس حامد عابدی با دریافت حکم از دکتر سیدمهدی ابطحی، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان مسئ…شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛ پیشگام در آموزش و شبکهسازی جهانی فناوری
ارتباطات بینالمللی برای پارکهای فناوری در دنیای پررقابت امروز ضروری است. شهرک علمی و تحقیقاتی اصف…